Haii laatste week! - Reisverslag uit Palermo, Italië van Youandi Schepers - WaarBenJij.nu Haii laatste week! - Reisverslag uit Palermo, Italië van Youandi Schepers - WaarBenJij.nu

Haii laatste week!

Blijf op de hoogte en volg Youandi

19 Mei 2014 | Italië, Palermo

Hoii allemaal!
Het is alweer een tijdje geleden dat ik mijn blog heb bijgewerkt. Heb net als alle andere weken, top weken gehad! Alle opdrachten van school hebben we al af en ingeleverd.
Kort na mijn vorige blog zijn we verhuisd naar het appartement schuin tegen over ons. We hadden een klein probleempje en daarom hebben wij ervoor gekozen om de laatste weekjes in een ander appartement te zitten. Het is totaal anders dan ons vorige, maar hier kunnen we ons ook prima redden!
Ongeveer twee weken terug hadden we een weekendje weg geboekt. Mandy en ik zijn die dag erna met de boot naar Ustica, een super mooi eilandje 70km verder op, vertrokken. We zijn daar twee nachten blijven slapen. De vrijdag dat we daar aan kwamen hebben we met een bootje een rondje om het eiland gemaakt. Het water is er echt zo helder en het heeft zo'n mooie kleur. Op zaterdag hebben we een scooter gehuurd en zijn we daarmee het eiland rond gegaan. s' Avonds zijn we naar een discotheek geweest die op een gave plek zat. Dat kun je op de foto's straks wel zien. Ustica is een super mooi eiland en zeker een aanrader. Het weekendje weg was wel fijn, maar heb de drukte, die je daar totaal niet had en alle rust had, in Palermo wel een beetje gemist.

Nu een paar weken later..
Vanmorgen hebben we afscheid genomen op vrijwilligerswerk want daar zijn we nu al mee gestopt.
Dalijk gaat mijn laatste weekje stage beginnen. Wat ik echt heel jammer vind. De leuke en lieve leidsters, al die lieve en ondeugende kinderen. Wat ga ik het missen zeg! Sowieso alles ga ik hier missen! De mensen, de cultuur, alles! Deze ervaring heb ik echt niet willen missen. Ik heb nu gewoon een tweede thuis hier. Deze week ga ik dubbel zo hard genieten als normaal, want voor ik het weet zit ik over iets meer dan een week alweer thuis in Aalten. Misschien denken jullie nu, Youandi wil niet meer terug.. Maar dat is niet waar hoor! Ik vind het natuurlijk super leuk om ook weer thuis te zijn en iedereen weer te zien. Het Hollandse Aaltense leventje.

Liefs Youandi

  • 19 Mei 2014 - 12:33

    Bodil:

    Leuk youan!! geniet van je laatste week!! X tot snel!

  • 19 Mei 2014 - 23:21

    Roy:

    Heej youandi! petje af voor je en een geweldige herinnering! We zijn trots op je. Groetjes roy patries en de kids. Woef, die was van kay en natuurlijk tot snel he.

  • 25 Mei 2014 - 20:07

    Gerda:

    Geniet van je laatste dag!!
    Een goeie thuisreis gewenst.
    Groetjes

  • 26 Mei 2014 - 17:57

    San:

    Heey Youandi,

    Afscheid nemen bestaat niet, best raar dat Marco Borsato dat zingt, want jij gaat t deze week toch echt mee maken. ( Gerda? laatste dag? nee toch? is toch echt eind van de week! Heel even geduld) Maar het is natuurlijk wel zo dat je nooit afscheid neemt van je herinneringen, deze blijven gelukkig altijd bestaan. Wanneer je er weer bent ga je aan een nieuw hoofdstuk beginnen. Ik ben super trots op je hoe jij je deze maanden hebt ingezet en hoe je alles met veel plezier hebt gedaan. Het was vast niet altijd makkelijk( af en toe op crackers en fruit, beter dan water en brood) maar je hebt nooit geklaagd. Jou instelling, aanpassingsvermogen, zelfstandigheid en alle "Youandi kwaliteiten" hebben jou zo ver gebracht en daar mag je zelf ook super trots op zijn!!!!!

    Heey tot gauw en Ti Amo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Youandi

Actief sinds 06 Jan. 2014
Verslag gelezen: 2181
Totaal aantal bezoekers 8456

Voorgaande reizen:

07 Januari 2014 - 31 Mei 2014

Palermo

Landen bezocht: